№ 02 / 2020, березень
Зміст номера
№ 02 / 2020, березень
Аналіз ринку
Світлана КАБИШ
ГОТЕЛЬНИЙ БУМ: прогнози інвесторів ринку
Бізнес-процеси
Сергій ПІДМОГИЛЬНИЙ
«ВІРУСНА КРИЗА»: нові можливості українського туризму
Консалтинг
Вікторія ОСТАПЧУК
НАЗВА ГОТЕЛЮ: захист права на її унікальність
Професійно
Володимир ХОМЕНКО
ГОТЕЛЬНА АНІМАЦІЯ: монетизація розваг
Технології
Владислава КОВАЛЕНКО
ВІЗЕРУНОК ПІД НОГАМИ: тротуарна плитка VS асфальт
Слово редактора
головний редактор
Олександр Ганієв
Шанс полюбитися гостям

Мені вже набридло говорити про сьогодні. Про нього ми достатньо наговорилися протягом «карантинних» місяців, коли майже всі дні були схожі один на інший. Давайте поговоримо про завтра. Тому що до нього вже треба готуватися та починати діяти. Час відпочинку та період переосмислення ситуації вже минають. Всі вже перенасичені онлайн-зустрічами, хочуть живого спілкування та справжніх, а не онлайн-гостей.

Читати повністю