Мені вже набридло говорити про сьогодні.
Про нього ми достатньо наговорилися протягом «карантинних» місяців, коли майже всі
дні були схожі один на інший. Давайте поговоримо про завтра. Тому що до нього вже
треба готуватися та починати діяти. Час відпочинку та період переосмислення ситуації
вже минають. Всі вже перенасичені онлайн-зустрічами, хочуть живого спілкування та
справжніх, а не онлайн-гостей.
Водночас із приводу цін на номери
після виходу з карантину всі говорять дуже обережно. По-перше, тому що ніхто не
може сказати, коли саме він закінчиться. По-друге, тому що ніхто не може достеменно
передбачити яким же буде попит. Першими післякризовий іспит складуть курортні готелі,
в яких до початку сезону залишилося зовсім мало часу. Але традиційно короткий сезон
може ще скоротитися. Родини з дітьми цього літа можуть приїхати лише не раніше липня
після закінчення навчання в школі.
На жаль, у цьому році готельна сфера
змушена буде поступитися своїми планами на прибуток. Ціну будуть формувати не бажання
готелярів, а… можливості гостей. В цьому двобої гаманців і бажань перемогу повинен
отримати здоровий глузд. Зрозуміло, що з закриттям кордонів гості нікуди не дінуться
і змушені будуть відпочивати та мандрувати Україною. Можна сказати, сама доля підштовхує
гостей у обійми готелярів. І цим не можна нехтувати. Для готелів — це шанс полюбитися
гостям, прищепити їм лояльність до себе.
Впевнений, готельний бізнес як завжди
вийде з цієї ситуації з честю. Але для цього він повинен змінитися якісно, шукати
нові, супутні напрямки, співпрацювати з іншими видами бізнесу та місцевою владою.
Деякі поради ми надаємо в статтях цього номеру, сподіваюсь, вони будуть корисними.
Хочеться всім побажати, щоб ситуація з вільними номерами готелів більше ніколи не
повторилася, готелі були бажаним місцем відпочинку гостей.
Київські готелі «Прем’єр Палац»,
«Park Inn by Radisson, Kyiv Troyitska», «Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil City
Centre», «Президент Готель», «Турист» долучилися до проєкту муніципалітету Будапешту
та Угорської асоціації готелів і ресторанів під назвою Light4U. Світловий напис
«4U!» у вікнах – підтримка всім і нагадування, що ми працюємо саме для гостей, ми
раді гостям, ми чекаємо гостей!