«ВІРУСНА КРИЗА»: нові можливості українського туризму
Реалії нашого часу такі, що кризова хвиля вірусу COVID-19, немов цунамі, найболючіше вдарила насамперед по туризму і ще кілька років даватиметься взнаки учасникам цього ринку. Треба визнати, що як і в будь-який кризовий період, з рухом туристів по світу відбудуться суттєві зміни (згадайте останні кризи 2008–2009 рр. і 2014–2015 рр.). У найближчі роки потоки туристів у рази зменшаться і географічно переорієнтуються. Зовнішній туризм суттєво зменшиться і потребуватиме довшого часу на відновлення. З іншого боку, не швидко, але невпинно зростатиме попит на внутрішній туристичний продукт, хоча окремі його сегменти «просядуть», натомість інші будуть більше затребувані. І в цьому є як переваги, так і недоліки.