Зміст номера
№ 05-06 / 2021, вересень-жовтень
Операційний менеджмент
Андрій Магалецький
Сніданки в готелі
Операційний менеджмент
Юлія Бойко
Як справлятися із багатозадачністю
Операційний менеджмент
Юлія Косенко
Чек-листи, що працюють
Продажі та маркетинг
Аліна Баженова
Будні маркетолога: один день із життя у 2032 році
Продажі та маркетинг
Олександра Аксамітна
Тренди маркетингу
Сервіс та управління персоналом
Ірина Радчук
Реінкарнація маркетингу або революція в сервісі. Частина перша
Сервіс та управління персоналом
Михайлина Яцкова
Закони гостинності
Сервіс та управління персоналом
Тетяна Тимофєєва
Прибирання у готелі в осінньо-зимовий період
Сервіс та управління персоналом
Сергій Пашковський
Як таємний гість покращить гостинність персоналу та збільшить прибуток готелю?
Сервіс та управління персоналом
Тетяна Ємельянова
Опір співробітників у період змін: як перетворити ворогів на союзників
Слово редактора
Головний редактор
Юлія Косенко
Шановні читачі!

Ось і завершується 2021 рік, який навчив нас не просто жити в новій реальності, а навіть сприймати всі ці вихри змін в повній готовності до них, використовувати нові підходи та інструменти, втілювати ідеї. Звичайно, що ще далеко до повного відновлення сфери гостинності, але все ж таки маленькими кроками рухаємось до цього. Перешкод на шляху багато — нові правила роботи та прийому гостей з врахуванням статусу вакцинації, негативне сприйняття цих правил як гостями, так і співробітниками, криза у стосунках з персоналом та ще безліч маленьких та великих нюансів. Але якраз у такі моменти і стає зрозумілим, для кого сфера гостинності є пристрастю та стилем життя; хто, незважаючи ні на що, розвиває її та щиро вірить в те, що все найкраще тільки попереду.

Читати повністю