Реінкарнація маркетингу або революція в сервісі. Частина перша

За статистикою 91% незадоволених сервісом покупців послуг/товарів просто підуть, не повідомивши компанії про те, що їм не сподобалося. А якщо взяти до уваги і той факт, що залучення клієнта коштує в 5-7 разів дорожче, ніж його утримання, то ця стаття для тих, для кого клієнтоорієнтованість — це не модне пропіарене поняття, а життєва філософія; для тих, хто усвідомлює необхідність утримання своїх клієнтів, а не безкінечний пошук нових. Для тих, хто розуміє важливу різницю в клієнтському сервісі та клієнтському досвіді, і сконцентрований на останньому. Якщо ви цікавитеся цією темою, то компанії, в якій ви працюєте або якою ви володієте, гарантовано успішне та стабільне фінансове майбутнє, а гостям — п’ятизірковий сервіс та унікальний клієнтський досвід

Стаття відкрита для передплатників