Христина Серьожечкіна: «Робота у сфері гостинності — це пристрасть та стиль життя»

Враховуючи все, що відбувається в сфері гостинності протягом останніх двох років, стало зрозумілим те, що тут залишаться працювати тільки ті люди, які направду закохані у свою справу, для кого це пристрасть і життя. Саме тому цього разу ми запросили до інтерв’ю людину, особисте гасло якої — With love and care — якомога точніше передає суть гостинності. 18 років у сфері гостинності, від офіціантки на пасажирському судні до віце-президента з розвитку керуючої компанії DBI Hotels. Ми запитали у Христини Серьожечкіної про досвід роботи в Ramada Encore, про пошуки натхнення та дізнались про те, чи можливо навчити співробітників вау-сервісу; поцікавились які навички важливі для керівника та чи варто мріяти про свій власний готель

Стаття відкрита для передплатників