Ринок HoReCa, звичайно, як і будь-який інший сегмент ринку, динамічно розвивається. В життя персоналу готелю, його гостей втручаються сучасні технології, нові підходи до пошуку й обслуговуванню гостей. Але чи завжди ми готові до проникнення екстранового в наше життя? Чи потрібні зміни заради змін? Це питання, на яке у кожного може бути своя відповідь, що сформована на підставі власних аргументів. Хтось звик працювати за знайомими правилами, у когось є бажання революційних змін, але не вистачає коштів, а хтось дійсно йде в ногу з часом і готовий впроваджувати будь-які ноу-хау, відразу після їхньої появи.
У кожному окремому
випадку власник або керуючий готелем повинен приймати зважене рішення, яке підкріплюється
доцільністю, перевіреністю ефективності нових впроваджень. І якщо готель пішов на
зміни, то треба розуміти, що навіть вимушений крок назад може обійтись втратою гостей.
Ще в 2015 році
в Японії відкрили перший у світі готель, у якому більшість працівників були роботами.
Конкуренти живого персоналу працювали чотири роки, але минулого року керівництво
готелю вирішило «звільнити» майже половину. Що ж сталося?
Виявилось багато
суто технічних проблем. Наприклад, два робота – працівника рецепції не здатні були
зробити копії паспортів, асистували їм у цьому люди. Два залізних порт’є доставляли
багаж тільки на 24 поверхи зі 100, а коли зустрічалися в коридорі, треба було викликати
людей, бо самі розійтись вони не могли.
Були скарги
на новий персонал і з боку гостей. Так, роботи не могли допомогти в простих проханнях
— розказати про найближчі пам’ятки навколо готелю. А ще, почувши хропіння гостя
вночі, робот наближався до ліжка та наводив жах питанням: «Чим можу допомогти?».
Керівництво
готелю визнало, що повна заміна людей ще не на часі, бо штучні працівники не можуть
повністю замінити людей.
Можливо, приклад перебільшений, але можна зробити висновок: всьому свій час. І поки він не прийшов, цінуйте своїх працівників та тримайтеся за них. Бо час, витрачений на пошук і підготовку нових — це падіння рівня сервісу та втрачені можливості. А ми завжди раді допомогти вам із рецептами вирішення складних завдань. Вже з лютого у Львові стартує навчальна естафета семінарів від «Академії гостинності», яку протягом року будуть приймати інші міста.
До зустрічі в аудиторії!