Стрворюємо власний бренд-код

До мене часто звертаються за консультацією, особливо під час відкриття готелів, і ставлять питання пов'язані з операційною діяльністю: «А яку постільну білизну та рушники найкраще нам замовити?», «Яку уніформу замовити для офіціантів?», «Чи дозволити розміщення гостей з домашніми улюбленцями?», «Який мінімальний набір послуг включити у вартість номера?» «Який сніданок накрити: буфет чи комплексний?» і багато, багато інших. Деякі питання стосуються майбутнього самого бізнесу, де відповідальність у рішеннях набагато ширша і явно вимагає вдумливого аналізу з боку саме власників та команди управління, наприклад, «Чи купити мені землю неподалік?», «А чи не побудувати дитячий майданчик у дворі?» або «Як ви думаєте, чи буде мій готель успішним через 10 років?». Мої відповіді завжди будуть суб'єктивні, аргументи будуть зроблені через призму мого досвіду і особистого бачення, саме тому можуть бути схильні до сумнівів, більше того, судження можуть бути частково помилковими.

Стаття відкрита для передплатників