Робота з онлайн-репутацією та ефективна взаємодія з гостями

Існує декілька причин, чому потрібно заохочувати гостей залишати відгуки про наші готелі. Коли я 12 років тому починала працювати в такому сегменті сфери послуг як HoReCa, не було легкого доступу до інтернету. Ми без жодного ризику, що гості куплять наші номери на сайтах-посередниках (наприклад, усіма улюблений Booking.com), формували ціну для прямих продажів мінімум на 10 % дорожче. Та й відгуки гості писали не так часто і практично завжди після виїзду з готелю. В епоху цифрових технологій у нас з›явилося значно більше можливостей для дослідження продукту, який ми хочемо придбати. Гості прямо на стійці готелю можуть перевірити на сайтах моніторингу цін, чи найкращу ціну вони отримають у готелі. А своїми враженнями починають ділитися ще до приїзду у готель. У кожного з нас є гості, які заходять у готель із фразою: «Ой, вибачте. Я блогер. Я показую ваш готель своїм передплатникам!».

Стаття відкрита для передплатників