Логіка формування тарифної політики готелю

Пам’ятаю початок своєї кар’єри у 2009 році. Елітний комплекс у прибережній зоні, гарно навчений персонал, який розмовляє за стандартом щонайменше двома іноземними мовами. І, звісно, гості. Мені довелося обслуговувати доволі заможних гостей з колишнього СНД. Вартість проживання й додаткових послуг їх зовсім не бентежила, а чайові портьє порівнювали за кількістю 100-доларових купюр. Минув цей час, принаймні для півдня України. Загалом мандрівники до України якісно змінилися. Якщо порівнювати українські курорти з аналогічними за кордоном, то вітчизняні локації часто програють. І на 70 % причиною цього є скарги на вартість послуг та інфраструктуру.

Стаття відкрита для передплатників