SMM-просування готелю: контент, аналітика, контроль ефективності
Соціальні мережі можна любити, ненавидіти, ставитись до них нейтрально, використовувати як джерело актуальних новин, знаходити там друзів, партнерів, однодумців, зливати негатив, а можна й просто безцільно витрачати час. Та чи є сенс довго обговорювати переваги та недоліки сервісів для підтримання соціальних зв’язків в інтернеті, якщо сьогодні вони, без сумніву, є одним з найефективніших майданчиків для просування майже будь-якого бізнес-продукту?! Щодо готельної індустрії, то SMM є дієвим інструментом для комунікації та продажів у готелі. Візьмемо до уваги хоча б той факт, що 9 гостей із 10 обов’язково поділяться світлинами зі своїх подорожей в одній із соціальних мереж і, що буває досить часто, з посиланням на сам готель, ресторан готелю, спацентр тощо