ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ: правила розумної економії

Готельний бізнес із нетерпінням чекає наступних етапів пом’якшення карантину, аби активно зануритися  в роботу. Звісно, всі розуміють, що поширення небезпечного вірусу миттєво не зупиниться, і готелі працюватимуть у режимі посиленої безпеки не один місяць. Сьогоднішню ситуацію не можна порівняти із жодним попереднім кризовим періодом, оскільки робота готельних господарств ще певний час буде супроводжуватись рядом обмежень. Тож робити чіткі прогнози щодо подальшої роботи важко. Поки готелі не можуть розраховувати на доходи від діяльності SPA- та фітнес-центрів, ресторанів, конференц-залів. При цьому вони мають закуповувати дезінфектори, маски, рукавички, приділяти максимум уваги системам вентиляції та кондиціювання, забезпечувати доставку їжі в номери всім гостям без винятку чи кидати сили на облаштування літніх терас. Отже, ми спостерігаємо зміни в статтях доходів і витрат.

Стаття відкрита для передплатників