Як підготуватися до перезапуску індустрії гостинності
Пандемія коронавірусу фактично зупинила світову туристичну галузь — це визнають усі експерти. Але також справедливо те, що до спалаху захворювання індустрія демонструвала активне зростання протягом кількох років поспіль.
Портал Skift спільно з консалтинговою компанією Publicis Sapient проаналізували вплив глобальних криз минулих років на туристичну галузь та спрогнозували, до яких наслідків слід бути готовими. Як розвиватимуться подорожі та гостинність після COVID-19? Ось чотири дії, які туристичні бренди можуть зробити, щоб підготуватися до майбутнього.
Продовжуйте взаємодію з клієнтами
Багато туристичних компаній і готелів скорочують маркетингові бюджети з міркувань економії, проте просування зараз важливіше, ніж будь-коли. Дослідження минулих криз показали, що бренди можуть прискорити своє відновлення після рецесії, підвищуючи цінність бренду та впізнаючи його під час рецесії.
Досліджуйте конкурентний ландшафт
Економічний вплив COVID-19 неминучий, як і жертви в тургалузі. Відновлення не буде однорідним, оскільки різні частини світу впораються з коронавірусом у різний час. Внутрішні поїздки, швидше за все, відновляться швидше за міжнародні, і деякі країни будуть відкриті для бізнесу раніше за інші. Це означає, що бренди повинні переглянути те, як конкурентне середовище може виглядати після відновлення.
Хоча тимчасові рамки важко передбачити, компанії, які можуть зробити це, повинні зробити кроки зараз, щоб бути готовими до швидкого виходу з кризи. У той час як вихід на нові ринки вимагає розуміння та залучення нових клієнтів, існує безліч даних, які дозволяють компаніям аналізувати поведінку клієнтів, визначати правильні перспективи та шукати сигнали для визначення того, коли подорожі набиратимуть обертів.
Зробіть акцент на безконтактних технологіях
Здоров'я та гігієна будуть пріоритетними у перші місяці, а можливо, і роки після завершення коронавірусу. І варто вже зараз вивчити цифрові інструменти, які нададуть можливість взаємодіяти «без доторку». Йдеться не лише про безконтактні платежі. Для мандрівників та гостей мобільне середовище розширюватиметься протягом усієї подорожі: паспорти, посадкові талони, реєстрація в готелі, вхід у номер та багато іншого – все це поступово перекочує у мобільні пристрої.
Все більш затребуваною буде біометрія, управління жестами та автоматизація, що дозволяють персоніфікувати взаємодію, одночасно забезпечуючи соціальне дистанціювання. Головний приклад цього можна знайти в китайському аеропорту Ченду, де є кіоски, які вже використовують розпізнавання облич, щоб допомогти мандрівникам перевірити статус свого рейсу та знайти свій вихід на посадку.
Оцифруйте свій контакт-центр
Контакт-центри туристичних компаній стикаються з безпрецедентними стрибками. Наприклад, у березні 2020 року середній час очікування клієнтів перевищував дві години. В одній конкретній авіакомпанії 50% дзвінків її клієнтів залишилися без відповіді. Компанії можуть скоротити обсяг роботи центру обробки дзвінків, оптимізувавши цифрові точки контакту, щоб клієнтам було простіше робити скасування або переносити дати.
Джерело: ProHotelia