В готелі все в порядку: будуємо ідеальну службу хаускіпінгу
Семінар
Кожен гість готелю приділяє найбільшу увагу чистоті та безпеці готельного номеру, в якому проведе певний час на відпочинку або у відрядженні. Захоплення гостей від найдорожчого оздоблення номеру не можна порівняти із насолодою від ідеальної чистоти та порядку.
Хаускіпінг — це одна з найважливіших служб у готелі, яка відповідає за чистоту та порядок. Від правильної її організації залежить чистота всього готелю.
Для того, щоб будувати потрібно точно знати, яка вона ідеальна служба хаускіпінгу. І знати це потрібно в першу чергу керуючому готелю.
На семінарі будуть розкриті питання про те, як створити ефективну структуру служби та вміти контролювати якість роботи на кожному етапі.
◆ Місто проведення: Київ
◆ Дата проведення: 25 лютого 2021 року
◆ Приймає: Premier Hotel Lybid, площа Перемоги, 1
◆ Тривалість семінару: 9:00-17:00
◆ Організатор: Академія гостинності
Вартість участі — 1 000 грн
Для передплатників журналу знижка 10 %
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:
Реєстрація, вітальна кава для учасників та партнерів, розіграш подарунків
Спікер Олена Стукаленко — начальник номерного фонду Premier Palace Hotel
ТЕМА: ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
- цілі, задачі та функції служби готельного господарства
- організаційна структура, принципи формування служби
- взаємодія з іншими підрозділами
- мотиваційна програма
- нормативна документація
Спікер Юлія Косенко — засновник консалтингової компанії HoReCa KEY’s, експерт з 15 – річним досвідом в готельному бізнесі
ТЕМА: СЛУЖБА ХАУСКІПІНГУ В СИСТЕМІ ГОТЕЛЮ. СТАНДАРТИ ПОВЕДІНКИ
- роль покоївки в системі роботи з гостем
- правила, яких потрібно дотримуватись в роботі
- розуміння стандартів та важливість їх дотримання
- правила поведінки в гостьових зонах
- правила спілкування з гостем, стандартна фразеологія
- дотримання конфіденційності
- особливості спілкування з «проблемними» гостями
- робота з претензіями та скаргами
Спікер Віта Дубчак — експерт у сфері систематизації бізнесу, внутрішній аудитор (Food Safety Management System Internal Auditor Training Course HACCP, ISO 22000: 2005 and ISO 19011: 2011 standards), засновник школи "ForRestSсhоol"
ТЕМА: ВПРОВАДЖЕННЯ HACCP В ГОТЕЛІ. ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ХАУСКІПІНГУ
- санітарія та гігієна підприємства: стандарт ISO 22000 або HACCP?
- принципи HACCP в роботі хаускіперів
- вимоги до прибирання приміщень, дотримання графіків прибирання
- вимоги до персоналу готелю
- вимоги до догляду за спецодягом
ОБІД
Спікер Людмила Корякова — хаускіпер Grand Marine Hotel & SPA , експерт-консультант в готельному бізнесі. 20 років досвіду у міжнародній туристичній компанії від покоївки до хаускіпера.
ТЕМА: ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБИРАННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ
- види прибирань та їх покрокові алгоритми
- час прибирання
- самоперевірка
- правила щоденного поточного прибирання — що можна робити, а що ні
- забуті речі
- прибирання нежитлових приміщень
- техніка безпеки в роботі покоївки
- відповідальність за майно гостя
Спікер Тетяна Тимофєєва – експерт з професійної чистоти та гігієни з 15-річним досвідом, представник навчального центру Тараса Дударя в Україні та Білорусії
ТЕМА: ОБИРАЄМО ДІЄВІ ЗАСОБИ ДЛЯ ПРАННЯ ТА ПРИБИРАННЯ
- склад та види тканин готельного текстилю
- кроки правильного прання, що та коли потрібно додавати, причини псування білизни та втрати білого кольору при неправильному пранні
- виведення плям та сортування білизни перед пранням
- які матеріали в оздобленні готелю найбільш поширені
- основні компоненти мийних засобів, для чого вони і їх властивості
- які засоби можуть безповоротно зіпсувати поверхні
- які плями можуть зіпсувати поверхні, і як дбайливо та ефективно їх видалити
Вартість участі — 1000 грн
Для передплатників журналу знижка 10%
Партнери заходу
З питань участі у семінарі заповніть
реєстраційну форму або зателефонуйте
044-501-57-03, 050-629-85-46,
095-558-34-04, 067-764-92-92
agmail@vdpa.com.ua