В готелі все в порядку

Семінар

Місто проведення: Одеса
Дата проведення: 27 травня 2021 
Приймає: Gagarinn Hotel, вул. Гагарінське плато, 5Б
Тривалість семінару: 9:00-18:00
Організатор: Академія гостинності 

Вартість участі:
Один учасник — 1900 грн

Для передплатників журналу знижка 10 %


ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

Керуємо готелем успішно та ефективно

9:00 - 10:00 РЕЄСТРАЦІЯ

10:00 - 11:30

Людмила Мещерських, директор Науково-технічного центру сертифікації продукції, послуг та систем якості Київського національного торговельно-економічного університету (ОС НТЦСПП КНТЕУ), сертифікований аудитор з 2001 року. В галузі туризму з 1995 року.

ТЕМА: СЕРТИФІКАЦІЯ — ЩО, ДЕ, КОЛИ ТА НАВІЩО?

  • Як зараз працює сертифікація, хто її здійснює?
  • Чи обов’язкова сертифікація для всіх?
  • Сертифікація та категоризація, як це працює разом?
  • Як підготуватись до сертифікації?
  • Деталі процедури сертифікації.
11:30 - 12:30

Ольга Костьорна, директорка комплексу Platium SPA&Resort

ТЕМА: ЯК КЕРУЮЧОМУ ТРИМАТИ РУКУ НА ПУЛЬСІ ГОТЕЛЮ.

  • Стратегія VS тактика, правильний розподіл пріоритетів для керуючого.
  • Що потрібно контролювати керуючому самостійно та щоденно?
  • Як бути в курсі всіх необхідних подій та результатів?
  • Правильна постановка задач, делегування та контроль.
  • Ефективні наради — міф чи реальність?

12:30 - 13:30 ОБІД

13:30 - 14:30

Юлія Грицай, СЕО TAOR Karpaty Resort & Spa

ТЕМА: ЯК ПЕРЕТВОРИТИ ГОСТЯ НА ВАШОГО ПРИХИЛЬНИКА ТА ДРУГА БРЕНДУ.

  • Чи гарно ви знаєте вашого гостя і що взагалі потрібно про нього знати?
  • Як правильно спілкуватись з гостем та отримувати зворотній зв’язок?
  • Системна робота з існуючою базою гостей — інструменти та деталі.
14:30 - 15:30

Галина Череднюк, Ribas Hotel Group

ТЕМА: DIGITAL-МАРКЕТИНГ І PR-DIGITAL. РОЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ В ПРОСУВАННІ ГОТЕЛЮ І ПРОДАЖАХ.

  • Про інструменти: що потрібно знати, щоб ставити завдання виконавцям, за якими критеріями оцінювати роботу. Очікуваний результат.
  • Чому SMM не приносить бажаного результату?
  • Скільки потрібно витратити, щоб отримати заявку на сайт?
  • Роль репутаційних інструментів і «де в них гроші»?
  • Кейси Ribas Hotels Group з просування готелів.

15:30 - 15:50 КАВА-ПАУЗА

15:50 - 16:50

Михайлина Яцкова, керуючий партнер пляжного курорту Арабатка Клуб, партнер компанії «Іновації Гостинності»

ТЕМА: ЗАКОНИ ГОСТИННОСТІ.

  • Поведінкові звички керівника формують клієнтоорієнтованість співробітника.
  • Методи прийняття управлінських рішень формують лояльність гостей.
  • Хто ж головний в готелі насправді?
  • 15 законів гостинності, впровадження яких створює платформу для побудови корпоративної культури з найвищими стандартами сервісу.
16:50 - 17:50

Олексій  Волошин, керуючий менеджер Edem Resort Medical & SPA, віцепрезидент UHRA

ТЕМА: РОЗВИВАЙСЯ АБО ….

  • Який підхід до розвитку в країні Едем
  • Як приймаються рішення про впровадження нових послуг і об'єктів
  • Як визначаєте, що саме треба додати з послуг
  • Який алгоритм впровадження, якими показниками керуєтеся
  • Чи були ідеї з розвитку, які реалізували, але вони не були вдалими

+ Дискусійна панель учасників та спікерів

З питань участі у семінарі заповніть
реєстраційну форму або зателефонуйте

044-501-57-03, 050-629-85-46,
095-558-34-04, 067-764-92-92
agmail@vdpa.com.ua