В готелі все в порядку
Семінар
◆ Місто проведення: Одеса
◆ Дата проведення: 27 травня 2021
◆ Приймає: Gagarinn Hotel, вул. Гагарінське плато, 5Б
◆ Тривалість семінару: 9:00-18:00
◆ Організатор: Академія гостинності
Вартість участі:
Один учасник — 1900 грн
Для передплатників журналу знижка 10 %
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ
Керуємо готелем успішно та ефективно
9:00 - 10:00 РЕЄСТРАЦІЯ
Людмила Мещерських, директор Науково-технічного центру сертифікації продукції, послуг та систем якості Київського національного торговельно-економічного університету (ОС НТЦСПП КНТЕУ), сертифікований аудитор з 2001 року. В галузі туризму з 1995 року.
ТЕМА: СЕРТИФІКАЦІЯ — ЩО, ДЕ, КОЛИ ТА НАВІЩО?
- Як зараз працює сертифікація, хто її здійснює?
- Чи обов’язкова сертифікація для всіх?
- Сертифікація та категоризація, як це працює разом?
- Як підготуватись до сертифікації?
- Деталі процедури сертифікації.
Ольга Костьорна, директорка комплексу Platium SPA&Resort
ТЕМА: ЯК КЕРУЮЧОМУ ТРИМАТИ РУКУ НА ПУЛЬСІ ГОТЕЛЮ.
- Стратегія VS тактика, правильний розподіл пріоритетів для керуючого.
- Що потрібно контролювати керуючому самостійно та щоденно?
- Як бути в курсі всіх необхідних подій та результатів?
- Правильна постановка задач, делегування та контроль.
- Ефективні наради — міф чи реальність?
12:30 - 13:30 ОБІД
Юлія Грицай, СЕО TAOR Karpaty Resort & Spa
ТЕМА: ЯК ПЕРЕТВОРИТИ ГОСТЯ НА ВАШОГО ПРИХИЛЬНИКА ТА ДРУГА БРЕНДУ.
- Чи гарно ви знаєте вашого гостя і що взагалі потрібно про нього знати?
- Як правильно спілкуватись з гостем та отримувати зворотній зв’язок?
- Системна робота з існуючою базою гостей — інструменти та деталі.
Галина Череднюк, Ribas Hotel Group
ТЕМА: DIGITAL-МАРКЕТИНГ І PR-DIGITAL. РОЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ В ПРОСУВАННІ ГОТЕЛЮ І ПРОДАЖАХ.
- Про інструменти: що потрібно знати, щоб ставити завдання виконавцям, за якими критеріями оцінювати роботу. Очікуваний результат.
- Чому SMM не приносить бажаного результату?
- Скільки потрібно витратити, щоб отримати заявку на сайт?
- Роль репутаційних інструментів і «де в них гроші»?
- Кейси Ribas Hotels Group з просування готелів.
15:30 - 15:50 КАВА-ПАУЗА
Михайлина Яцкова, керуючий партнер пляжного курорту Арабатка Клуб, партнер компанії «Іновації Гостинності»
ТЕМА: ЗАКОНИ ГОСТИННОСТІ.
- Поведінкові звички керівника формують клієнтоорієнтованість співробітника.
- Методи прийняття управлінських рішень формують лояльність гостей.
- Хто ж головний в готелі насправді?
- 15 законів гостинності, впровадження яких створює платформу для побудови корпоративної культури з найвищими стандартами сервісу.
Олексій Волошин, керуючий менеджер Edem Resort Medical & SPA, віцепрезидент UHRA
ТЕМА: РОЗВИВАЙСЯ АБО ….
- Який підхід до розвитку в країні Едем
- Як приймаються рішення про впровадження нових послуг і об'єктів
- Як визначаєте, що саме треба додати з послуг
- Який алгоритм впровадження, якими показниками керуєтеся
- Чи були ідеї з розвитку, які реалізували, але вони не були вдалими
+ Дискусійна панель учасників та спікерів
З питань участі у семінарі заповніть
реєстраційну форму або зателефонуйте
044-501-57-03, 050-629-85-46,
095-558-34-04, 067-764-92-92
agmail@vdpa.com.ua