В готелі все в порядку

В готелі все в порядку

Семінар

Місто проведення: Одеса
Дата проведення: 20 травня 2021 (можлива зміна дати через карантинні обмеження)   
Приймає: Gagarinn Hotel, вул. Гагарінське плато, 5Б
Тривалість семінару: 9:00-18:00
Організатор: Академія гостинності 

Вартість участі:
Один із залів на вибір — 1900 грн

Free +20 % до вартості (можливість відвідування обох залів)

Для передплатників журналу знижка 10 %


ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

ЗАЛ 1

Керуємо готелем успішно та ефективно

1

Людмила Мещерських, директор Науково-технічного центру сертифікації продукції, послуг та систем якості Київського національного торговельно-економічного університету (ОС НТЦСПП КНТЕУ), сертифікований аудитор з 2001 року. В галузі туризму 15 років.

ТЕМА: СЕРТИФІКАЦІЯ — ЩО, ДЕ, КОЛИ ТА НАВІЩО?

  • Як зараз працює сертифікація, хто її здійснює?
  • Чи обов’язкова сертифікація для всіх?
  • Сертифікація та категоризація, як це працює разом?
  • Як підготуватись до сертифікації?
  • Деталі процедури сертифікації.
2

Юлія Грицай, СЕО TAOR Karpaty Resort & Spa

ТЕМА: ЯК ПЕРЕТВОРИТИ ГОСТЯ НА ВАШОГО ПРИХИЛЬНИКА ТА ДРУГА БРЕНДУ.

  • Чи гарно ви знаєте вашого гостя і що взагалі потрібно про нього знати?
  • Як правильно спілкуватись з гостем та отримувати зворотній зв’язок?
  • Системна робота з існуючою базою гостей — інструменти та деталі.
3

Ольга Костьорна, директорка комплексу Platium SPA&Resort

ТЕМА: ЯК КЕРУЮЧОМУ ТРИМАТИ РУКУ НА ПУЛЬСІ ГОТЕЛЮ.

  • Стратегія VS тактика, правильний розподіл пріоритетів для керуючого.
  • Що потрібно контролювати керуючому самостійно та щоденно?
  • Як бути в курсі всіх необхідних подій та результатів?
  • Правильна постановка задач, делегування та контроль.
  • Ефективні наради — міф чи реальність?
4

Галина Череднюк, Ribas Hotel Group

ТЕМА: DIGITAL-МАРКЕТИНГ І PR-DIGITAL. РОЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ В ПРОСУВАННІ ГОТЕЛЮ І ПРОДАЖАХ.

  • Про інструменти: що потрібно знати, щоб ставити завдання виконавцям, за якими критеріями оцінювати роботу. Очікуваний результат.
  • Чому SMM не приносить бажаного результату?
  • Скільки потрібно витратити, щоб отримати заявку на сайт?
  • Роль репутаційних інструментів і «де в них гроші»?
  • Кейси Ribas Hotels Group з просування готелів.
5

Михайлина Яцкова, керуючий партнер пляжного курорту Арабатка Клуб, партнер компанії «Іновації Гостинності»

ТЕМА: ЗАКОНИ ГОСТИННОСТІ.

  • Поведінкові звички керівника формують клієнтоорієнтованість співробітника.
  • Методи прийняття управлінських рішень формують лояльність гостей.
  • Хто ж головний в готелі насправді?
  • 15 законів гостинності, впровадження яких створює платформу для побудови корпоративної культури з найвищими стандартами сервісу.
6

Олексій  Волошин, керуючий менеджер Edem Resort Medical & SPA, віцепрезидент UHRA

ТЕМА: уточнюється

+ Дискусійна панель учасників та спікерів

ЗАЛ 2

Будуємо ідеальну службу хаускіпінгу

1

Олена Стукаленко, начальник номерного фонду Premier Palace Hotel

ТЕМА: ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.

  • Цілі, задачі та функції служби готельного господарства.
  • Організаційна структура, принципи формування служби.
  • Взаємодія з іншими підрозділами.
  • Мотиваційна програма.
  • Нормативна документація.
2

Юлія Косенко, співзасновник HGC, тренер, експерт з сервісу

ТЕМА: СЛУЖБА ХАУСКІПІНГУ В СИСТЕМІ ГОТЕЛЮ. СТАНДАРТИ ПОВЕДІНКИ.

  • Роль покоївки в системі роботи з гостем.
  • Правила, яких потрібно дотримуватись в роботі.
  • Розуміння стандартів та важливість їх дотримання.
  • Правила поведінки в гостьових зонах.
  • Правила спілкування з гостем, стандартна фразеологія.
  • Дотримання конфіденційності.
  • Особливості спілкування з «проблемними» гостями.
  • Робота з претензіями та скаргами.
3

Віта Дубчак, експерт у сфері систематизації бізнесу, внутрішній аудитор (Food Safety Management System Internal Auditor Training Course HACCP, ISO 22000: 2005 and ISO 19011: 2011 standards), засновник школи «ForRestSсhоol»

ТЕМА: ВПРОВАДЖЕННЯ HACCP В ГОТЕЛІ. ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ХАУСКІПІНГУ.

  • Санітарія та гігієна підприємства: стандарт ISO 22000 або HACCP?
  • Принципи HACCP в роботі хаускіперів.
  • Вимоги до прибирання приміщень, дотримання графіків прибирання.
  • Вимоги до персоналу готелю.
  • Вимоги до догляду за спецодягом.
4

Станіслава Подік, хаускіпер з досвідом більше 30 років, від покоївки до начальника служби готельного господарства

ТЕМА: ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБИРАННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ.

  • Види прибирань та їх покрокові алгоритми.
  • Час прибирання.
  • Самоперевірка.
  • Правила щоденного поточного прибирання – що можна робити, а що ні?
  • Забуті речі.
  • Прибирання нежитлових приміщень.
  • Техніка безпеки в роботі покоївки.
  • Відповідальність за майно гостя.
5

Тетяна Тимофєєва, експерт з професійної чистоти та гігієни з 15-річним досвідом, представник навчального центру Тараса Дударя в Україні та Білорусії

ТЕМА: ОБИРАЄМО ДІЄВІ ЗАСОБИ ДЛЯ ПРАННЯ ТА ПРИБИРАННЯ.

  • Склад та види тканин готельного текстилю.
  • Кроки правильного прання, що та коли потрібно додавати, причини псування білизни та втрати білого кольору при неправильному пранні?
  • Плямо виведення та сортування білизни перед пранням.
  • Які матеріали в оздобленні готелю найбільш поширені?
  • Основні компоненти миючих засобів, для чого вони і їх властивості?  
  • Які засоби можуть безповоротно зіпсувати поверхні?
  • Які плями можуть зіпсувати поверхні, і як дбайливо та ефективно їх видалити?

+ Дискусійна панель учасників та спікерів