Подорожі повертаються: прогнози Booking.com на 2022 рік

Останні роки змінили наш погляд практично на всі аспекти життя, і мандрівки не стали винятком. І нехай загроза COVID-19 ще не минула, люди дивляться у майбутнє з вірою та оптимізмом. Щоб з'ясувати, на що сподіваються мандрівники, компанія Booking.com провела масштабне дослідження, в якому взяли участь 24 000 мандрівників з 31 країни, підкріпила його власними даними та висновками останніх 25 років і спрогнозувала, як уявлення про подорожі зміняться наступного року.

У 2022 подорожі можуть стати більш популярним методом турботи про себе, ніж щоденні фізичні навантаження або медитація. Живучи в умовах обмежень на поїздки, ми починаємо розуміти, який великий вплив мають подорожі на наше фізичне та ментальне здоров'я. 90% респондентів відзначають, що запланована відпустка позитивно впливає на їх емоційний стан.

Незважаючи на гнучкий графік віддаленої роботи, у 2022 році 56% опитаних віддали б перевагу більш короткій відпустці з повним відключенням від роботи, ніж довгій подорожі з поєднанням роботи та відпочинку. Очікується, що заслуженою відпусткою 2022 року скористається більша кількість мандрівників.

Перша подорож у 2022 році стане особливою: більшість мандрівників відзначають, що їхній настрій миттєво покращується завдяки простим радостям: дотику сонячних променів (86%) або виду водної гладі моря чи озера (92%). Після довгого періоду обмежень, у 2022 році буде особливо чудово знову вирушити в подорож і цінувати кожну секунду, як вперше.

Надихнувшись громадськими ініціативами останніх років, 2022 року мандрівники планують більше уваги приділяти тому, як обраний ними готель підтримує місцевий бізнес (40%) або як витрачені ними гроші служать розвитку місцевої спільноти (17%). Бажання принести користь місцевим жителям стане новим позитивним трендом у туризмі.

За останні півтора року мандрівникими занудьгували за новими знайомствами, тому в поїздках у 2022 році вони будуть активніше використовувати програми для знайомств. Адже подорож - це хвилююча можливість знайти своє кохання.

У 2022 році ситуація у туристичній галузі залишиться невизначеною. Поки ми не здатні пророкувати майбутнє, можна лише витягти з невизначеності максимум плюсів. Незалежно від того, наскільки точними є прогнози штучного інтелекту, повною мірою повернутися до подорожей у непередбачуваних умовах «нової норми» можна лише спираючись на гнучкість. Саме гнучкості туристична галузь надаватиме все більшого значення.

Джерело: Booking.com