«Ми надаємо комплексні телекомунікаційні рішення різним типам готелів та ресторацій»

Інтерв’ю

Якісні телекомунікаційні сервіси — невід'ємний  атрибут готельного бізнесу, що мають безумовний вплив на формування позитивної репутації закладу гостинності.

Volia є провідним загальнонаціональним українським телекомунікаційним провайдером, який надає сучасні телекомунікаційні послуги на будь-який смак та потреби — аналогове, цифрове, інтерактивне телебачення, високошвидкісний доступ до мережі Інтернет, а також хмарні рішення і послуги одного з найбільших в Україні Дата-центрів.

Академія гостинності провела зустріч з представником компанії. До вашої уваги — діалог з керівником В2В департаменту Volia — Іриною Савіцькою.

«Ми надаємо комплексні телекомунікаційні рішення різним типам готелів та ресторацій»: керівник В2В департаменту Volia — Ірина Савіцька

АГ: Компанія Volia — один із масштабних гравців на ринку телекомунікаційних послуг, загальновідомий бренд. Чому споживачі обирають саме вас?

Ірина Савіцька: Цілком зрозуміло, що не існує єдиного, конкретного фактору, чи інструменту впливу на вибір споживача. Уявлення про компанію формується поступово та комплексно,  на підставі безлічі, абсолютно різних за ступенем важливості для кожного окремого користувача, чинників — досвід, технології, продукти, люди, взаємодія, прагнення до постійного розвитку і руху вперед, гнучкість процесів та багато іншого…допоки усе в симбіозі — споживачу комфортно. Те, що Volia чотири роки поспіль визнавалася кращим провайдером цифрових розваг  за версією Міжнародного конкурсу “Вибір року“, сподіваюся, є гарантом комфорту наших користувачів, ставлення до компанії, адже переможець визначається саме на підставі споживчого голосування. Забезпечити визнання серед абонентів бізнес сегменту — ще більш відповідальне та кропітке завдання.

Сучасний ринок перенасичений пропозиціями — недостатньо лише відповідати очікуванням клієнта, треба їх перевершувати, для чого, в свою чергу безперервно тримати руку на пульсі, бути у тренді потреб сучасного бізнес-користувача. Ми орієнтуємося на індивідуальні потреби клієнтів, індивідуальний підбір телеканалів із запропонованого переліку для публічного показу, як для сегменту HoReCa, так і для середнього, малого бізнесу з використанням різноманітних новітніх технологій.

Компанія розвивається і поруч із такими для всіх звичними послугами цифрового та інтерактивного телебачення,  використовуємо також знайомі технології цифрового телебачення як DVB-C, так і інтерактивне телебачення за технологією ІР як через ТВ-тюнер/ресивер, так і через програмний додаток Volia TV для Smart TV. Для серйозних складних рішень вимогливого бізнесу — можлива побудова інфраструктури і подача в IP форматі.

Ми можемо надати комплексні рішення різним типам готелів та ресторацій з унікальними сімейними традиціями,  і великим 5-зірковим готелям світового рівня. В комплексні рішення окрім наших стандартних послуг входить також надання обладнання, встановлення обладнання для відеоспостереження, послуги Дата-Центру Volia, зокрема cloud послуги, які найбільше можуть бути корисні для сегменту гостинності.

Також хотілося б відзначити, що ми наповнюємо наші пакети телепрограм рейтинговим та цікавим медіаконтентом, саме завдяки успішній співпраці з такими провідними медіагрупами України та світовими лідерами у сфері виробництва контенту: як FOX, Viasat, AMC, Nat Geo.. Тому ми пропонуємо нашим абонентам до 130 телеканалів, 30 з яких у форматі HD та здійснюємо ретрансляцію даних телеканалів  у правовому полі. Водночас ми плануємо продовжувати пропонувати ринку нові продукти та цікаві рішення. До речі, пам’ятаєте, раніше в партнерстві з телеканалами «Футбол 1»/ «Футбол 2» ми отримали офіційний статус і права трансляторів всіх матчів Ліги Чемпіонів УЄФА і Ліги Європи УЄФА сезонів 2018-2021. Новий формат партнерства був  етапним в розвитку вітчизняного ринку платного преміального контенту. І в усьому світі виробництво спортивного телевізійного контенту стає все більш складним і технологічним продуктом, що вимагає значних інвестицій від офіційних трансляторів.

АГ: Актуальним наразі постає питання соціальної спрямованості бізнесу та цінностей, що він сповідує. Закордоном компанії та їхні абоненти приділяють цьому значну частину уваги. Чи встигає Volia за світовими тенденціями?

І.С.: Мабуть, найвлучнішим описом наших базових цінностей буде сказати, що ми — за чесну гру. Ми біла й прозора компанія — це характеристика нашої роботи на ринку,  наших відносин із партнерами, клієнтами та співробітниками. До речі, зараз ми входимо в ТОП 30 найкращих роботодавців України за версією видання Forbes. Це досягнення, є не лише приводом для гордості, а й підтвердженням того, що транслюючи ті ж самі принципи і цінності, на яких базується наша корпоративна культура у взаємовідносини з нашими клієнтами та партнерами — ми  обираємо вірну стратегію становлення міцних та довготривалих бізнес-стосунків. Тож Volia не лише безперечно встигає за світовими трендами, а й активно промотує ці тренди на ринку України, що зрештою сприяє загальному зростанню та покращенню сфери корпоративних відносин і якості послуг на ринку телекомунікацій.

АГ: Як ви ставитеся до піратського контенту та чи прогнозуєте зміни у використанні ліцензійного контенту в Україні?

І.С.: Ми одні з перших, хто почав працювати з легальним контентом в Україні, та створив ТВ пакети для публічного перегляду

На початку 2000-х — в той час ми тільки починали виходити на ринок з пропозиціями для HoReCa — використання неліцензійного контенту було звичайною практикою, і, відверто кажучи, особливих сумнівів, чи хвилювань з приводу коректності такого підходу не виникало.

Зануритися у питання легальності нас певною мірою підштовхнула наша власна амбітність, а саме бажання співпрацювати з великими світовими готельними мережами. І коли виявилося що у світовій практиці питання використання легального контенту навіть не обговорюється — це безумовне правило, за замовченням — а отже і обов’язкова вимога до провайдера — почалися зміни ;)

Лише  за рахунок спільних зусиль багатьох правовласників, та їх багаторічного заклику до зміни світогляду, відношення до  легального контенту та правової позиції загалом, на сьогодні вдалося в значній мірі просунутися в цій сфері та довести що Україна має всі можливості для  легальної роботи  в правовому полі,  а така співпраця — є невід’ємною складовою  успішного бізнесу. Для нас прозоре офіційне виконання наших зобов’язань з дотриманням всіх вимог чинного законодавства — давно є безумовним правилом.

В той же час, Volia є учасником ініціативи «Чисте небо» — це українське антипіратське об’єднання, що декларує розвиток легального аудіо-візуального контенту та закликає до небайдужості та веденню  боротьби з порушенням прав інтелектуальної власності в українському сегменті мережі Інтернет.

На сьогодні ми тісно співпрацюємо з правовласниками, маємо від них прямі та ексклюзивні договори. Відповідно, забезпечуємо повністю легальний контент для наших абонентів та захищаємо їх перед правовласниками каналів.

Закладам сегменту гостинності для успішного ведення бізнесу необхідний контент з правом публічного перегляду, згідно чинного законодавства та Закону про авторське право. За рахунок нас та інших компаній, що працюють в Україні легально та прозоро — ринок змінюється, ця тенденція вже почалася і її вже не спинити. Єдині зміни, які ми можемо прогнозувати це те, що ліцензійний контент набиратиме все більшого охоплення та популярності.

АГ: Думки фахівців галузі різняться в питанні “Чи потрібно підключати телебачення закладам сфери гостинності?”. Яка ж ваша думка, як експерта, з цього приводу?

І.С.: Це питання вже досить довгий час присутнє на ринку. Однак, варто розуміти, що всі люди різні і, відповідно, кожному окремому гостю закладу гостинності потрібен різний контент і різний формат його отримання. На сьогодні в досить швидкому темпі розвиваються смартфони, планшети та інші гаджети, та все ж переглядати фільми, новини краще на великому екрані. Зараз, наприклад, з’явилася тенденція на готельні номери взагалі без телевізорів — отже такий формат гостювання також має попит — в разі необхідності короткострокового розміщення; або навпаки — для можливості повноцінного відпочинку гостю поза інформаційним полем

Ми продовжуємо спостерігати за розвитком  подібних тенденцій, але те що бачимо зараз: попит на телебачення — не знижується, на інтернет — тільки зростає, і я впевнена,  що в  наступні щонайменш десять років ці тренди зберігатимуть актуальність.

Для CaBaRe завжди залишатиметься  актуальним спортивний та музичний  контент, для готелів — дитячі канали та канали з фільмами, для бізнесу — канали новин. І все це ми пропонуємо у переліку наших пакетів, зокрема для публічного перегляду. Звісно, потреба буде — а ми в свою чергу підберемо рішення для всіх.

Для готелів ми також можемо надати готове пакетне рішення телеканалів, або можемо створити індивідуальне пакетування телепрограм із запропонованого переліку для публічного показу, згідно побажань, концепції готелю та потреб гостей. Відповідно готель буде сплачувати лише за ті телеканали, які він хоче ретранслювати для своїх гостей, технологічно це цілком можливе рішення. Також популярністю користується організація та подальша інтеграція власного рекламного каналу в систему готельного телебачення, інтерактивне управління системою реклами на екранах, а саме можливість демонструвати рекламні зображення та відео, застосовувати інформери (статичний або динамічний текст із цінами), меню та переліком послуг, та підключення телебачення за технологією ІР Multicast від Volia з  можливістю використання  інтерактивного рішення на базі технології digital signage. І це все можливо організувати на відповідному обладнанні наших партнерів.

АГ: З якими нестандартними рішеннями чи проблемами доводилося стикатися під час пандемії зокрема?

І.С.: Пандемія загалом стала і є дотепер значним періодом, в якому ледь не кожне рішення, можна називати нестандартним, бо ми стикаємося з такого роду проблемами вперше в умовах віддаленої роботи, обмеженості в пересуванні тощо. За цей період ми багато що почали робити інакше і багато чого робили вперше. Бізнес сегменту HoReCa постраждав від пандемії, мабуть, найбільше, тому ми йшли назустріч клієнту, створювали нові умови взаємодії, щоб допомогти їм вийти з цієї кризи.

Нам вдалося не лише успішно організувати роботу співробітників у віддаленому режимі, а й запустити кілька нових проектів. Так, наприклад, ми підкроюємо нові горизонти та минулого року додали Буковель до нашої зони покриття телебачення. В даному регіоні був попит на наші послуги, тож ми знайшли технічне рішення та надаємо послуги телебачення місцевим готелям. Створили на ринку ситуацію win-win, так би мовити.

Також цікавий для нас був кейс, коли до нас звернувся CityHotel із запитом на отримання послуги єдиної централізованої системи телебачення одразу на два об’єкти. Ми  проаналізували технічну реалізацію, знайшли варіанти, протестували їх та запропонували подальшу реалізацію. І зрештою, забезпечили єдину централізовану систему цифрового телебачення для двох готелів нашого абонента. Родзинка рішення полягала в тому, що нам вдалося втілити в життя сучасну систему, що дає змогу отримувати телевізійний сигнал по оптичній лінії та перетворювати його в цифровий телевізійний сигнал на кінцевих пристроях. І це було реалізовано разом із модернізацією готельної кабельної мережі, без використання додаткового обладнання, та відповідно без зайвих фінансових витрат для кожного готелю окремо.

Також як приклад цікавих рішень, можу розповісти про нашого мережевого абонента — мережа ресторацій «Старгород». Першочергово вони звернулися до нас на етапі будівництва нового філіалу в Дніпрі з потребою підключення послуг телебачення до їхнього закладу. Нами було запропоновано рішення, яке наразі користується опитом, а саме — отримання послуги доступу до телебачення з використанням технологій IP Multicast та dіgital signage. Зрештою нам вдалося розділити велику кількість екранів в групи та зони, та реалізувати централізовану систему, яка дозволяє навіть віддалено керувати усіма пристроями, створювати розклад показу контенту разом із подачею рекламних матеріалів. Ми шукаємо для наших абонентів цікаві та корисні  рішення, які допоможуть їм вигідним чином висвітлювати власні переваги та підвищувати лояльність клієнтів.

Інтерв'ю записала Ю. Косенко