Колаборація: спосіб підвищення прибутковості в невеликих готелях

Співпраця готелів з іншими об’єктами бізнесу, туристичними операторами, державними установами та іншими організаціями завжди є дуже цікавою та прибутковою. Навіщо це потрібно?

  1. Досягнення максимальної завантаженості готелю.
  2. Підвищення різноплановості гостей.
  3. Заповнення додаткових інфраструктур готелю (наприклад, конференц-сервісу, ресторану, SPAцентру, басейну тощо).

Першим фактором колаборації є мотивація. Що вона відкриває перед готелем:

  • можливість отримання грошового бонусу;
  • публічні бонуси — міжнародні виставки, участь у круглих столах підприємців та бізнесу вашого міста;
  • підвищення знань і досвіду персоналу — участь у семінарах, організація заходів різного масштабу;
  • довгострокові угоди (угоди душевного спокою, фінансової стабільності та часу на новий креатив); • розвиток (колаборація активно сприяє розвитку готелю, тому що для співпраці та конкуренції необхідно постійно змінюватись).

Для того, щоб результати були очікуваними, треба тверезо оцінювати можливості готелю, команди, а також ставити амбітні, але об’єктивні цілі. Правильно поставлені готелем цілі — запорука успішної співпраці з партнерами.

Є питання, які потрібно поставити собі для визначення правильних цілей. Ваші плани, створені на підставі точки беззбитковості вашого готелю? Яку ви встановили рентабельність для роботи? На який термін планується співпраця та обов’язковий контроль показника «Довжина вкладених коштів»? Бажано вміти впливати і на термін співробітництва. Потрібно знати, в які терміни вигідна колаборація з тим чи іншим партнером та на який період

Колаборація — механізм збільшення прибутковості готелю та одночасний потужний розвиток у різних сферах. Вибір завжди за вами — пливти за течією, чи змінюватись задля успішної та прибуткової діяльності готелю!

Джерело: Редакція журналу "Академія гостинності"