Бронювання — про що необхідно пам'ятати, і як перетворити потенційного гостя на постійного
![](/sites/default/files/images/cfhMJFCLDmYgGUUY1d0fjEMWEDZZGF4V8yvPAtBi2iFBLiCpOW.jpg)
Викладач:
Юлія Косенко, готельєр з понад 15 річним досвідом керування готелями, експерт та консультант з готельного бізнесу та сервісу, головний редактор журналу «Академія гостинності»
![](/sites/default/files/images/pGrOzgBsfcGyN8Z4qcFLAZLJZ1sMOUSrdcDSUgQXcnnKKFowRy.png)
Для кого:
Адміністратори стійки приймання і розміщення, керівники СПіР, менеджери з бронювання.
Результати після вебінару:
- Чіткий алгоритм спілкування по телефону з гостем з метою завершення бронювання (відпрацювання на практичних прикладах).
- Знання про те, як правильно вести листування з гостями у месенджерах.
- Розуміння як правильно презентувати готель, номер та послуги.
- Створення свого власного чек-листа для бронювання.
Програма:
- Бронювання по телефону — специфіка та необхідні навички.
- Презентація готелю по телефону.
- Прийоми, що допомагають продавати по телефону.
- Як правильно ставити запитання.
- Бронювання по e-mail або мессенджерам.
- Walk-in гості.
![](/sites/default/files/images/pGrOzgBsfcGyN8Z4qcFLAZLJZ1sMOUSrdcDSUgQXcnnKKFowRy.png)