Ознакою життя останніх кількох місяців для багатьох з нас стало переведення більшості комунікацій у площину електронної пошти та різних месенджерів. Ми почали звикати до цього, і замість просто набрати номер співрозмовника та поспілкуватися особисто, надавали перевагу текстовим повідомленням. Я вже не говорю про особисті зустрічі та офлайнові перемовини. Ми почали звикати до мовчазного спілкування, втрачаючи насолоду від живих емоцій.
Але життя виявилося сильнішим за загрози, що несе COVID-19. І вже початок курортного сезону показав, що люди втомилися сидіти в ізоляції. А в розпал сезону на пляжах взагалі не можна було побачити людей в масках. Зважаючи на закриті кордони та обмежені можливості більшості українців, готельєри швидко зорієнтувалися і стали пропонувати дво- і триденні пакетні тури з послугами різноманітних активностей. І ці продукти мають успіх!
Напевне, саме прагнення людей
планети до повноцінного життя змусило Всесвітню організацію охорони здоров’я визнати, що
економічна шкода від карантину набагато
гірша, ніж наслідки самої пандемії. Дуже сподіваємось, що посилення карантинних
заходів, навіть попри зростання кількості хворих в Україні, не відбудеться. Медики
визнають, що в теперішніх умовах достатньо дотримуватися маскового режиму, соціальної
дистанції та елементарних санітарно-гігієнічних норм. До яких ми вже, до речі, стали
звикати.
Редакція журналу дивиться в
майбутнє з великим оптимізмом! Навіть у складні часи ми провели в Одесі семінар,
і, за оцінками відвідувачів, це була яскрава подія у спільноті готельєрів. Зараз
ми почали готувати наймасштабнішу подію року в готельному бізнесі — V Всеукраїнський
готельний форум! Ми завжди запрошуємо яскравих, харизматичних спікерів, тож учасники
не сумуватимуть!
Змінюється на більш сприятливу
і ситуація з розвитком туризму в Україні. Деякі країни спрощують візовий режим,
а деякі скасовують його взагалі. Початок активної діяльності Державного агентства
розвитку туризму дає новий імпульс для активізації внутрішнього туризму. Тому маємо
сподівання, ні… навіть упевненість у швидкому «одужанні» сфери гостинності України
від карантинних наслідків. Додамо, що активніше стали працювати місцеві громади.
Тож хочеться порадити готельєрам сміливо долучатись
до розвитку власних регіонів. «Академія Гостинності» надаватиме в цьому активну
інформаційну підтримку. Чекаємо новин про діяльність вашого готелю. Сміливо розповідайте
про свої досягнення. Вони можуть стати цікавими лайфхаками для колег! Той, хто ділиться досвідом, обов’язково отримує інший цікавий
досвід. Перевірено!
До речі, перебуваючи у вимушеному
обмеженні щодо проведення офлайн-заходів, ми активно розвивали наш онлайн-продукт
— Живий журнал. На черзі ще кілька онлайнових цікавинок. Але про них ми розповімо
згодом. В офлайні. Ні, таки скажу: під час нашої зустрічі на форумі.
Побачимось!