Ніна Мацюк: «Завоювати серце гостя важко. Потрібно кожного дня надавати бездоганний сервіс»

Закриття кордонів і обмеження ділової та соціальної активності українців цього року боляче вдарили по багатьох галузях економіки. Готельний бізнес не став винятком. Зниження потоку гостей змусило деякі готелі законсервувати послуги, а декого — навіть замислитися про продаж. Складні часи долають лише ті, хто впевнений у власних силах, має підтримку своєї команди та визнання гостей. Щоби дізнатися деякі хитрощі готельного бізнесу та донести ці ноу-хау до колег-готельєрів, «Академія гостинності» завітала на цікаву зустріч. До вашої уваги — діалог із власниками трьох київських готелів, «ЛаМа», «Дельта» та «Велес», Борисом та Ніною Мацюк

Стаття відкрита для передплатників