В готелі все в порядку: продажі та маркетинг в сезонному готелі

Семінар

Місце проведення: Затока
Дата проведення: червень 2021 р.   
Тривалість семінару: 9:00–18:00
Організатор: Академія гостинності 

Вартість участі — 1900 грн

Для передплатників журналу знижка 10 %


ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

1

Спікер уточнюється

ТЕМА: ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В ГОТЕЛІ

  • Інструменти інтернет маркетингу і їх ефективність
  • Сайт готелю, на що звертати увагу, яких помилок уникати, як підвищити його ефективність
  • Що можна робити самим, що краще віддати на аутсорсинг
  • Як оцінювати ефективність інтернет реклами
2

Михайлина Яцкова, партнер компанії «Інновації Гостинності», готеляр з 20-річним досвідом управління готелями в Україні, Грузії та Молдові

ТЕМА: АУТСОРСИНГ ФУНКЦІЙ МАРКЕТИНГУ ТА ПРОДАЖУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

  • Як це працює в курортному сегменті вже сьогодні
  • Ризики й досвід розчарувань
  • Нові можливості та інновації, які стають доступні
3

Людмила Калабуха, бізнес-тренерка, експертка ЗМІ. Краща Бізнес-Блогерка України 2019, Почесна Амбасадорка WED ООН в Україні, автор 2-х національних книг-бестселерів

ТЕМА: ТЕЛЕФОННІ ПРОДАЖІ: ЯК ПРОДАТИ КОЖНОМУ, ХТО ПОДЗВОНИВ?

  • Де втрачаються гроші: топпомилки обробки вхідних дзвінків
  • Як перетворити кожний дзвінок на бронювання та оплату
  • Як «дотягнути» до оплати — коли, як і чи дзвонити взагалі
  • Конкретні кейси, інтерактивні вправи, відповіді від експерта на запитання учасників
4

Спікер уточнюється

ТЕМА: КОРПОРАТИВНІ ПРОДАЖІ: ПРОДАВАТИ ВИГІДНО, ОБСЛУГОВУВАТИ ПЕРШОКЛАСНО

  • Показники ефективного та вигідного конференц-сервісу  для гостей та власника
  • Конференції, тренінги, тимбілдинги, банкети, весілля тощо — пошук, обробка, супровід з точки зору дохідності  
  • Як сформувати вигідну пропозицію – особливості спілкування з прямим замовником  та посередником, обробка інформації, робота з бажаннями клієнта, як правильно сказати «Ні» та отримати «Да» 
  • Супровід проєкту – налагодження комунікацій з організатором або представником, передача інформації, автоматизація процесів, взаємодія служб
5

Юлія Косенко, головний редактор журналу «Академія Гостинності», готельєр з 15-річним досвідом, тренер, експерт з сервісу

ТЕМА: РОБОТА З ІСНУЮЧОЮ БАЗОЮ ГОСТЕЙ

  • Яку інформацію потрібно збирати про гостя і як?
  • Як підтримувати зв'язок з гостями
  • Як продавати по існуючій базі гостей, інструменти і канали

Вартість участі — 1900 грн

Для передплатників журналу знижка 10 %

З питань участі у семінарі заповніть
реєстраційну форму або зателефонуйте

044-501-57-03, 050-629-85-46,
095-558-34-04, 067-764-92-92
agmail@vdpa.com.ua