В готелі все в порядку: будуємо ідеальну службу хаускіпінгу

Семінар

В готелі все в порядку: будуємо ідеальну службу хаускіпінгу

Кожен гість готелю приділяє найбільшу увагу чистоті та безпеці готельного номеру, в якому проведе певний час на відпочинку або у відрядженні. Захоплення гостей від найдорожчого оздоблення номеру не можна порівняти із насолодою від ідеальної чистоти та порядку.

Хаускіпінг — це одна з найважливіших служб у готелі, яка відповідає за чистоту та порядок. Від правильної її організації залежить чистота всього готелю.  

Для того, щоб будувати потрібно точно знати, яка вона ідеальна служба хаускіпінгу. І знати це потрібно в першу чергу керуючому готелю.

На семінарі будуть розкриті питання про те, як створити  ефективну структуру служби та вміти контролювати якість роботи на кожному етапі.

Місто проведення: Львів
Дата проведення: 15 червня 2021  
Приймає: Grand Hotel Lviv,пр. Свободи, 13
Тривалість семінару: 9:00-18:00
Організатор: Академія гостинності 

Вартість участі — 1 900 грн

Для передплатників журналу знижка 10 %

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

1

Олена Стукаленко — начальник номерного фонду Premier Palace Hotel

ТЕМА: ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

  • цілі, задачі та функції служби готельного господарства
  • організаційна структура, принципи формування служби
  • взаємодія з іншими підрозділами
  • мотиваційна програма
  • нормативна документація
2

Юлія Косенко — головний редактор журналу «Академія Гостинності», готельер з 15-річним досвідом, тренер, експерт з сервісу

ТЕМА: СЛУЖБА ХАУСКІПІНГУ В СИСТЕМІ ГОТЕЛЮ. СТАНДАРТИ ПОВЕДІНКИ

  • роль покоївки в системі роботи з гостем
  • правила, яких потрібно дотримуватись в роботі
  • розуміння стандартів та важливість їх дотримання
  • правила поведінки в гостьових зонах
  • правила спілкування з гостем, стандартна фразеологія
  • дотримання конфіденційності
  • особливості спілкування з «проблемними» гостями
  • робота з претензіями та скаргами
3

Віта Дубчак — експерт у сфері систематизації бізнесу, внутрішній аудитор (Food Safety Management System Internal Auditor Training Course HACCP, ISO 22000: 2005 and ISO 19011: 2011 standards, засновник школи "ForRestSсhоol"

ТЕМА: ВПРОВАДЖЕННЯ HACCP В ГОТЕЛІ. ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ХАУСКІПІНГУ

  • санітарія та гігієна підприємства: стандарт ISO 22000 або HACCP?
  • принципи HACCP в роботі хаускіперів
  • вимоги до прибирання приміщень, дотримання графіків прибирання
  • вимоги до персоналу готелю
  • вимоги до догляду за спецодягом
4

Станіслава Подік — хаускіпер з досвідом більше 30 років, від покоївки до начальника служби готельного господарства

ТЕМА: ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБИРАННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ

  • види прибирань та їх покрокові алгоритми
  • час прибирання
  • самоперевірка
  • правила щоденного поточного прибирання – що можна робити, а що ні
  • забуті речі
  • прибирання нежитлових приміщень
  • техніка безпеки в роботі покоївки
  • відповідальність за майно гостя
5

Тетяна Тимофєєва — експерт з професійної чистоти та гігієни з 15-річним досвідом, представник навчального центру Тараса Дударя в Україні та Білорусії

ТЕМА: ОБИРАЄМО ДІЄВІ ЗАСОБИ ДЛЯ ПРАННЯ ТА ПРИБИРАННЯ

  • склад та види тканин готельного текстилю
  • кроки правильного прання, що та коли потрібно додавати, причини псування білизни та втрати білого кольору при неправильному пранні
  • плямо виведення та сортування білизни перед пранням
  • які матеріали в оздобленні готелю найбільш поширені
  • основні компоненти миючих засобів, для чого вони і їх властивості  
  • які засоби можуть безповоротно зіпсувати поверхні
  • які плями можуть зіпсувати поверхні, і як дбайливо та ефективно їх видалити

+ Дискусійна панель учасників та спікерів

Вартість участі — 1 900 грн

Для передплатників журналу знижка 10 %

З питань участі у семінарі заповніть
реєстраційну форму або зателефонуйте

044-501-57-03, 050-629-85-46,
095-558-34-04, 067-764-92-92
agmail@vdpa.com.ua